Menu
Winkelwagen

Bestellen & Betalen

Het plaatsen van een bestelling bij Bike.nl is erg gemakkelijk. Hieronder hebben we alle stappen duidelijk voor je uitgelegd. Pas na betaling is je bestelling definitief, gedurende het proces is het natuurlijk altijd mogelijk om je bestelling en/of gegevens te wijzigen.

  1. Bekijk ons assortiment en selecteer het product van je keuze
  2. Op de productpagina selecteer je (indien nodig) de maat en kleur van het artikel
  3. Plaats het product in je winkelwagen. Deze knop is duidelijk aangegeven. Controleer altijd of je de juiste producten en het juiste aantal hebt geselecteerd. Dit kun je eenvoudig wijzigen.
  4. Kies voor ‘afrekenen’ Vul je gegevens in (een account aanmaken is niet verplicht). Op deze pagina vind je ook een overzicht van je bestelling en de totaalprijs.
  5. Controleer nogmaals je bestelling en selecteer een betaalmethode
  6. Bevestig en betaal je bestelling via onze beveiligde betaalomgeving
  7. Klaar! Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Alle producten die worden weergegeven op onze website zijn op voorraad. Deze producten kunnen dan ook direct geleverd worden! Kom je toch op een pagina van een uitverkocht product, dan wordt dit duidelijk aangegeven via het label ‘uitverkocht’ naast de productafbeelding.
Bij Bike.nl kun je je bestelling betalen met iDeal, creditcards (Visa en MasterCard), Klarna* en PayPal. Voor Belgische klanten bieden we de mogelijkheid om te betalen via Bancontact.*Omdat Klarna voor ons als verkoper hoge kosten met zich meebrengt rekenen wij voor betalingen met Klarna een toeslag van €5,00.
Uiteraard. Bike.nl stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar betalen van je bestelling. Alle betalingen vinden plaats in de beveiligde betaalomgeving van onze betaalprovider. Deze beveiligde verbinding kun je tijdens het betalen herkennen aan het slotje in de adresbalk van je browser. Onze betaalprovider voldoet aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Al je gegevens worden versleuteld en opgeslagen in extreem beveiligde datacentra.
Bij Bike.nl is het helaas niet mogelijk om je bestelling in termijnen te betalen.
Je kunt bij Bike.nl eenvoudig achteraf betalen via Klarna. Je selecteert deze betaalmethode bij het plaatsen van je bestelling.
Het is bij Bike.nl helaas niet mogelijk om via een fietsplan uw aankoop te doen.
Dit verloopt te allen tijde via je bewindvoering. Wil je een fiets aanschaffen en sta je onder bewind? Neem dan contact op met je bewindvoering, zij zorgen voor de afhandeling van je aankoop.
Is er iets misgegaan met je bestelling en wil je deze wijzigen? Neem dan snel telefonisch contact op met onze klantenservice op 085 760 7108. Als je op doordeweekse dagen voor 14:00 uur contact met ons opneemt is het in principe altijd mogelijk om je bestelling te wijzigen. We kijken dan gelijk met je mee naar de mogelijkheden van een productwissel, bijbetaling voor een alternatief product of een annulering.
Heb je een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen, stuur dan een mailtje naar onze klantenservice via klantenservice@bigline.nl onder vermelding van de naam waarmee de bestelling geplaatst is, de orderdatum en het ordernummer (indien ontvangen). We kijken dan gelijk met je mee!

Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Dan kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 085 760 7108. Normaliter zijn bestellingen voor 14:00 uur nog niet verwerkt en kan annulering plaatsvinden. Als we je verzoek tot annulering later ontvangen, dan bevindt je bestelling zich waarschijnlijk al in het verzendproces. In dit geval kun je je bestelling die via DHL bezorgd wordt weigeren aan de deur. De zending zal dan automatisch retour afzender gaan. Zo hoef je zelf geen moeite te doen voor het terugsturen van je bestelling! Wil je je bestelling annuleren binnen je 14 dagen bedenktermijn? Dan brengen wij de retourkosten voor het product in rekening.


Is je product met schade geleverd? Dan zorgen we er graag voor dat je een nieuw exemplaar of vervangende onderdelen ontvangt. Dit doen we kosteloos. Wil je je bestelling bij nader inzien toch annuleren? Dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Voor fietsen bedragen deze retourkosten €22,50. Deze retourkosten omvatten de transportkosten en het opnieuw verkoopbaar maken van het product. Ook als je je fiets retourneert onder vermelding van een verkeerde maat, verkeerde bestelling of niet naar wens dien je deze retourkosten zelf te betalen.