Bestellen & Betalen
- Bekijk ons assortiment en selecteer het product van je keuze
- Op de productpagina selecteer je (indien nodig) de maat en kleur van het artikel
- Plaats het product in je winkelwagen. Deze knop is duidelijk aangegeven. Controleer altijd of je de juiste producten en het juiste aantal hebt geselecteerd. Dit kun je eenvoudig wijzigen.
- Kies voor ‘afrekenen’ Vul je gegevens in (een account aanmaken is niet verplicht). Op deze pagina vind je ook een overzicht van je bestelling en de totaalprijs.
- Controleer nogmaals je bestelling en selecteer een betaalmethode
- Bevestig en betaal je bestelling via onze beveiligde betaalomgeving
- Klaar! Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze annuleren? Dan kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 085 760 7108. Normaliter zijn bestellingen voor 14:00 uur nog niet verwerkt en kan annulering plaatsvinden. Als we je verzoek tot annulering later ontvangen, dan bevindt je bestelling zich waarschijnlijk al in het verzendproces. In dit geval kun je je bestelling die via DHL bezorgd wordt weigeren aan de deur. De zending zal dan automatisch retour afzender gaan. Zo hoef je zelf geen moeite te doen voor het terugsturen van je bestelling! Wil je je bestelling annuleren binnen je 14 dagen bedenktermijn? Dan brengen wij de retourkosten voor het product in rekening.
Is je product met schade geleverd? Dan zorgen we er graag voor dat je een nieuw exemplaar of vervangende onderdelen ontvangt. Dit doen we kosteloos. Wil je je bestelling bij nader inzien toch annuleren? Dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Voor fietsen bedragen deze retourkosten €22,50. Deze retourkosten omvatten de transportkosten en het opnieuw verkoopbaar maken van het product. Ook als je je fiets retourneert onder vermelding van een verkeerde maat, verkeerde bestelling of niet naar wens dien je deze retourkosten zelf te betalen.