Ruilen & Retourneren
Is je product niet naar wens, bijvoorbeeld te groot, te klein of vind je het product gewoon niet mooi? Dan dien je het product zelf retour te sturen en de kosten voor het versturen van het pakket zelf te dragen. Je kunt de wens om te retourneren kenbaar maken aan onze klantenservice, die je dan voorzien van een retourformulier. Retourkosten zijn hierbij voor je eigen rekening.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 085 760 7108 of via klantenservice@bigline.nl. Zij zullen de afhandeling van je retour verzorgen en je instructies geven over het retourproces.
Belangrijk: Bewaar altijd de originele doos van je fiets! Vervoerders accepteren geen fietsen zonder doos. Om te voorkomen dat je zelf voor ander verpakkingsmateriaal moet zorgen, adviseren wij je de originele doos van de fiets te bewaren, zodat de fiets hierin geretourneerd kan worden.
Voor het retourneren afwijkende goederen zoals bakfietsen en driewielers, neemt u contact op met onze klantenservice.
Wanneer een product verkeerd, met schade of defect geleverd is, dan zorgen we graag dat je een nieuw exemplaar of vervangende onderdelen ontvangt. Dit doen we natuurlijk kosteloos. Wil je je bestelling toch annuleren? Dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Voor fietsen bedragen deze retourkosten €22,50.
Wil je je product retourneren of annuleren onder vermelding van verkeerde maat, verkeerde bestelling of niet naar wens? Dan zijn de verzendkosten voor het retour sturen van het product voor je eigen rekening. De retourkosten voor een fiets bedragen €22,50 (dit is inclusief transportkosten en het opnieuw verkoopbaar maken van het product).
Voor afwijkende zoals bakfietsen, driewielers en overige goederen met afwijkend formaat kan op eigen gelegenheid geretourneerd worden. Heeft u deze mogelijkheid niet, kunnen wij in samenspraak met u de mogelijke retouropties bespreken. Indien u gebruik maakt van deze optie, worden de kosten hiervoor in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.