Menu
Winkelwagen

Ruilen & Retourneren

Ja natuurlijk, mits je product ongebruikt en in nieuwstaat binnen 14 dagen aan Bike.nl wordt geretourneerd. Heb je je product met schade ontvangen en wil je het product retourneren? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op klantenservice@bigline.nl, voorzien van beeldmateriaal van de schade. Wij zorgen er dan voor dat je het product kunt retourneren! Omruilen van een defect product is gratis, bij het annuleren van je bestelling brengen we de retourkosten in rekening.

Is je product niet naar wens, bijvoorbeeld te groot, te klein of vind je het product gewoon niet mooi? Dan dien je het product zelf retour te sturen en de kosten voor het versturen van het pakket zelf te dragen. Je kunt de wens om te retourneren kenbaar maken aan onze klantenservice, die je dan voorzien van een retourformulier. Retourkosten zijn hierbij voor je eigen rekening.
Ja, dat kan. Uiteraard mits je product in nieuwstaat verkeert en ongebruikt is. Neem binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail contact op met onze klantenservice op klantenservice@bigline.nl (voorzien van ordernummer, reden van de ruiling en het betreffende product). Je krijgt dan instructies om je product te ruilen! Heb je een fiets aangeschaft en wordt deze met schade geleverd? Dan ruilen wij deze graag gratis voor je om.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 085 760 7108 of via klantenservice@bigline.nl. Zij zullen de afhandeling van je retour verzorgen en je instructies geven over het retourproces.

Belangrijk: Bewaar altijd de originele doos van je fiets! Vervoerders accepteren geen fietsen zonder doos. Om te voorkomen dat je zelf voor ander verpakkingsmateriaal moet zorgen, adviseren wij je de originele doos van de fiets te bewaren, zodat de fiets hierin geretourneerd kan worden.

Voor het retourneren afwijkende goederen zoals bakfietsen en driewielers, neemt u contact op met onze klantenservice.

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: klantenservice@bigline.nl. Je ontvangt dan instructies voor het retourneren van je product!

Wanneer een product verkeerd, met schade of defect geleverd is, dan zorgen we graag dat je een nieuw exemplaar of vervangende onderdelen ontvangt. Dit doen we natuurlijk kosteloos. Wil je je bestelling toch annuleren? Dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Voor fietsen bedragen deze retourkosten €22,50.

Wil je je product retourneren of annuleren onder vermelding van verkeerde maat, verkeerde bestelling of niet naar wens? Dan zijn de verzendkosten voor het retour sturen van het product voor je eigen rekening. De retourkosten voor een fiets bedragen €22,50 (dit is inclusief transportkosten en het opnieuw verkoopbaar maken van het product).

Voor afwijkende zoals bakfietsen, driewielers en overige goederen met afwijkend formaat kan op eigen gelegenheid geretourneerd worden. Heeft u deze mogelijkheid niet, kunnen wij in samenspraak met u de mogelijke retouropties bespreken. Indien u gebruik maakt van deze optie, worden de kosten hiervoor in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Doorgaans wordt je retour binnen 2 - 10 werkdagen terugbetaald nadat wij de credit hebben doorgezet naar onze financiële afdeling. Je krijgt een bevestiging per e-mail zodra de credit van je retour is aangemaakt.